Zalasowa

Niedziela, 7 kwietnia 2024 · Komentarze(0)
Kategoria Wycieczki
TRASA: Tarnów - Zawada - Łękawica - Trzemesna - Zalasowa - Szynwałd - Skrzyszów - Wola Rzędzińska - Tarnów
POGODA: temperatura 26.0°C, słonecznie, wiatr południowo-wschodni, sucho

Trochę ze względu na wiatr obrałem kierunek na Zalasową, żeby wracać z wiatrem, co w miarę się udało. Trochę dronowania, testowania, nauki latania.
Wiosna praktycznie pełną parą, są pierwsze listki na drzewach, intensywne zapachy kwitnących drzew.

Z Trzemesnej, ku mojemu zdziwieniu, widać było Tatry:

Las na Trzemeskiej Górze i wyasfaltowany fragment drogi, do którego nie mogę się przyzwyczaić:

Za Zalasową, w drodze powrotnej, wpadłem na miejscówkę obok 'BTSów' w poszukiwaniu widoków. Na zachód są drzewa i nie da się za bardzo tego przeskoczyć...

... no chyba, że z drona:

Widok na północny-zachód, w tle Góra św. Marcina, a na pierwszym planie zabudowania między Zalasową, a Szynwałdem:

Potem w okolicach Skrzyszowa kolejny postój, zeszło tutaj prawie do zachodu słońca:

Zbiornik retencyjny w Skrzyszowie:

Czas zejść na ziemię i wracać do domu:

Na koniec widok na Tatry z klasycznej miejscówki na osiedlu przy ul. Marynarki Wojennej: