Wpis techniczny
Niedziela, 9 lipca 2023
· Komentarze(0)
Po ostatnim biciu rekordu przyszedł czas na szybki maintenance Accenta.
Czyszczenie, smarowanie i podmiana łańcucha na #1. Sztuka #2 wyciągnięta może o milimetr bardziej niż #1. Czyszczenie kasety, korby.
Kontrola kół, kręcą się lekko, piasty bez luzów, szprychy OK, bicie delikatne góra-dół.
Przewinięcie owijki po lewej stronie po ostatnim poluzowaniu się korka. Dobrze byłoby podmienić je na takie rozporowe na imbus.
Brak luzu na suporcie, korby kręcą się lekko.
Brak luzu na sterach.
Ogólne przetarcie z kurzu, również koła.
Przepak podsiodłówki.
Czyszczenie, smarowanie i podmiana łańcucha na #1. Sztuka #2 wyciągnięta może o milimetr bardziej niż #1. Czyszczenie kasety, korby.
Kontrola kół, kręcą się lekko, piasty bez luzów, szprychy OK, bicie delikatne góra-dół.
Przewinięcie owijki po lewej stronie po ostatnim poluzowaniu się korka. Dobrze byłoby podmienić je na takie rozporowe na imbus.
Brak luzu na suporcie, korby kręcą się lekko.
Brak luzu na sterach.
Ogólne przetarcie z kurzu, również koła.
Przepak podsiodłówki.